FANDOM

w ręce Madame' (The Long Hand of Madame) to pierwszy odcinek seriali Spike Team. 

OpisEdytuj

KrótkiEdytuj

'Spike Team to historia prestiżowego college'u (czyt. koledżu) w Evertown, mieście które rozwija się w ekspresowym tempie pod czujnym okiem wpływowej madame Amali. Chce ona jednak zagarnąć teren pod budowę, który aktualnie zajmuje ów college Spikers Field. Jej możliwości są ogromne, a ręce długie, zatem nie łatwo będzie ją odwieść i powstrzymać przed tym pomysłem. Na teren wkrótce wjadą koparki, ładowarki, betoniarki, buldożery i cały ciężki sprzęt - zobaczcie nową kreskówkę o wspaniałym, żeńskim zespole, który nie ma sobie równych w grze, w siat - kówke.

DługiEdytuj

Odcinek zaczyna ise gdy wielkie maszyny demolują drzewo na którym siedzi przestraszona wiewiórka. Następnie małe zwierzątko ucieka i po któreś próbie przebiega przez ulice, a następnie łapie sie nogi jednego z przechodniów i razem z nim wchodzi do autobusu. Wiewiórka wymyka isę przez otwarte okno na dach, a nstępnie gdy samochód się zatrzyma, wskakuje na znak, a z niego na drzewo. Z drzewa schodzi na trawe, a wtdy widzi, że trawy i zielenie nie zostało wiele. Ciężki sprzęt podjeżdża pod colleg, madame Amalie (w maseczce) denerwuje się widząc jeszcze istniejacy colleg. Zaczyna krzyczeć, że nie może juz na to patrzeć. Pereria pyta się, na co i wymiena rzeczy, na któe jego zdaniem Madame może się denerwować, czyli wiotkie uda, obwisłom skóre, potrujny podbróek lub wstrętne zmarszczki. Wtedy Amalia informuje go, że chodzi jej o colleg. Mówi wtedy, że przez colleg w jej mieście jest za duzo zieleni. A propo niej Pereria ma jej zdiąć maseczke. Zdejmuje jej i oświadcza, że maseczka ma za zadanie likfidować to co brzydkie. Amalia wtedy mói, że gdyby nie potrzebwałą tych maseczek juz dawno by go zwolniła. Następnie widzimy jak Amalia leży na łużku. Mówi, że Spikers Field to jedyne miejsce, któego nie kontroluje. Wtedy się denerwuje, a następnie idzie sie przbrać. Mói, że nikt nie staje Amalie Graball. Dodaje, że to wyklucze. A goryle to potwierdzją. Natśpenie opowiada, że chciała zmienioć ten colleg w super markter, ale teraz chce zrównać go z ziemią. Po tym jak sie zrobiłą na błysk wychodzi i wołą swojego prawnika. Wchdzi do jego biura, a Pinkett wita ją tym, że czekał na nią i ma odpowiedź Armanda Alea (czyt. Aliji). Następnie kłoci sie z nim. A goryle to komentują. 

(w rozbudowie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki